موارد استفاده از روغن خراطین
نوشته شده توسط : ادمین

۱ – روغن خراطین برطرف کننده گودی زیر چشم

عوامل زیادی مثل بیماری ، کم خوابی، مصرف سیگار ، کم خونی و دیگر دلایل سبب گودی زیر چشم می شود. وقتی پوست به رگهای سیاه زیر چشم نزدیک می شود، به رنگ سیاه دیده می شود. این موضوع بر زیبایی انسان تاثیر گذار است ، کرمهای شیمیایی زیادی برای رفع گودی زیر چشم وجود دارد که به علت نازک بودن پوست زیر چشم در دراز مدت سبب آسیب به آن می شود.

روغن خراطین با خاصیت افزایش خون رسانی خود این مشکل را بطور کامل برطرف می کند اما شما باید حدود چند ماه از این روغن استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

Image result for ‫روغن خراطین‬‎

۲ – از بین بردن خطوط صورت با استفاده از روغن خراطین

با افزایش سن و تغییر حالت مدام چهره خطوطی بر روی پیشانی به وجود می آید که به اصطلاح به آن خط اخم می گویند.همچنین قرار گرفتن ساعات متوالی در زیر نور خورشید خطوطی را در اطراف چشم پدیدار می کند. این خطوط علاوه بر اینکه حس پیری را به انسان القا می کند ، زیبای صورت را کاهش می دهد. بسیاری از افراد برای رفع این مشکل به سراغ عمل های جراحی ، کشیدن پوست و بوتاکس می‌روند.

هزینه این عمل ها بسیار بالاست و اگر از بوتاکس تقلبی استفاده شود خسارات جبران ناپذیری را به پوست وارد می کند. روغن خراطین به دلیل کلاژن سازی و ترمیم پوست این مشکل را تا حد زیادی حل می کند به شرط اینکه از روغن خراطین اصل استفاده کنید همچنین صبوری به خرج دهید.

۳ – روغن خراطین افزایش دهنده دائمی قطر و سایز آلت تناسلی آقایان

از محبوب ترین ویژگی ها روغن خراطین حجم دهندگی بر روی بافت اسفنجی می باشد. خیلی از آقایان نگران طول و سایز آلت تناسلی خود هستند متخصصین می گویند برای داشتن یک رابطه جنسی طبیعی طول ۱۴ سانت کافی است. اما خیلی از افراد تمایل دارند این مقدار را به ۱۹ الی ۲۰ سانت افزایش دهند. بسیاری از این افراد یا از دستگاه بزرگ کننده آلت مثل لارجر باکس استفاده می کنند و یا به درمان های شیمیایی مثل ژل های بزرگ کننده آلت روی می آورند.

درست است که این درمان های شیمیایی و پزشکی به سرعت تاثیر گذار هستند اما در دراز مدت ممکن است سلامت جنسی فرد را به خطر بیندازد. بهترین جایگزین این درمان ها را ابن سینا در قرن پنجم به مردم دنیا پیشنهاد کرد و این درمان چیزی نبود جز استفاده از روغن خراطین. شاید چند سالی است که اسم روغن خراطین را برای درمان کوچکی آلت تناسلی شنیده باشید. اما استفاده از این روغن در ایران سابقه تاریخی دارد.

۴ – بزرگ کردن باسن و سینه خانم ها به وسیله روغن خراطین

کوچک بودن باسن و سینه از مواردی است که اعتماد به نفس خانم ها را کاهش می دهد. مشکل دیگری بانوان با اندام خود دارند افتادگی ، بد فرم بودن و شل بودن سینه و باسن است. روغن خراطین اصل نه تنها سبب حجم و بزرگ شدن سینه و باسن خانم ها می شود بلکه خاصیت سفت کنندگی و فرم دهندگی را دارا می باشد. کافیست چند قطره از روغن خراطین را در محل مورد نظر ریخته مدت چند دقیقه طوری ماساژ دهید که روغن به طور کامل جذب شود.





:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: